Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014

The Grimm Theory και επιστροφή

Το σκεφτόμουν καιρό να επιστρέψω,όχι γιατί τα πράγματα δεν πάνε καλά όπως κάποτε που ήταν και ο λόγος που το ξεκίνησα το μπλογκ,όσο έτσι για μένα,επειδή γουστάρω να γράφω ότι μου κατέβει.

Αφορμή στάθηκε το μπλογκ του φίλου Grimmtak με τίτλο The Grimm Theory το οποίο το προτείνω σε όσους από εσάς γουστάρετε τα videogames.Είναι στην αρχή ακόμα,αλλά το παλικάρι κάνει πολύ καλή δουλειά γιατί το γουστάρει το πράγμα.Ρίξτε μια ματιά.
http://grimmtheory.blogspot.gr/


Από κει και πέρα,παρατήρησα πως έχω να γράψω από Ιούλιο 2009,κι έχουμε πλέον Φεβρουάριο 2014.Πάνε καλά τα πράγματα από τότε,όχι όλα,αλλά ναι τα βασικά έχουν φτιάξει.Γιατί γράφω πάλι λοιπόν;Έλα ντε.Ίσως επειδή σήμερα είμαι στα περίεργά μου.Και όχι επειδή είναι 14 Φλεβάρη,χέστηκε η φοράδα στ'αλώνι.Έχω άλλα θέματα.

Anyway,ίσως αρχίσω να κάνω μια αναδρομή στο τι παίχτηκε όλα αυτά τα χρόνια που απουσιάζω.Για να είμαι ειλικρινής δεν ήμουν καν σίγουρος αν υπάρχει ακόμα το μπλογκ ή το διαγράψανε επειδή ήμουν καιρό ανενεργός.


Θα γίνουν πολλές αλλαγές.Αν δεν βαρεθώ φυσικά.Το ιστολόγιό μου θα αποκτήσει άλλο αέρα και το περιεχόμενο θα αρχίσω να το προσανατολίζω πιο πολύ στο gaming.Ίσως κι όχι.Ίσως ναι,απλά να μην είναι μόνο αυτό.Θα δείξει.Όπως μου τη δώσει.

Καλώς σας βρήκα λοιπόν.

Υ.Γ.1. Η ανάρτηση αυτή γράφτηκε υπό τους ήχους του The Sound of Perseverance των Death.Βασικά οκ δεν πήρε τόση ώρα,μόνο το πρώτο τραγούδι πρόλαβε να παίξει,ονόματι The Scavenger of Human Sorrow.Αλλά επειδή όλη μέρα αυτό ακούω λέω να το σταματήσω μπας και κάνω τίποτα χρήσιμο σήμερα.Έλεγα θα πάω και γυμναστήριο...ναι οκ,καλά κρασιά...

Υ.Γ.2. Το Υ.Γ.1. παίζει να είναι το μεγαλύτερο υστερόγραφο που γράφτηκε ποτέ.Από μένα σίγουρα,αλλά δε νομίζω γενικά,υπάρχουν κι άλλοι πιο βλαμμένοι από μένα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου